Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  برندسازي در اينستاگرام، برندسازي در اينستاگرام،

آموزش روش های افزایش فالوور اینستاگرام

آموزش برندسازي در اينستاگرام بصورت رايگان

چگونه در اينستاگرام برند سازي كنيم ؟


اينستاگرام شبكه‌ي اجتماعي است كه خيلي سريع توانست رقباي خود را پشت سر گذاشته به طوري كه اين روزها هيچ شبكه‌ي اجتماعي تصويرمحوري به اندازه‌ي اينستاگرام، در سطح جهان محبوبيت ندارد. همين موضوع باعث شده كسب‌و‌كارهاي زيادي نسخه‌ي آنلاين خود را در اين فضا برپا كنند. در نتيجه واضح است كه بيزنس‌هاي مختلف تلاش خود را بر آن دارند تا برند خود را بيش از ديگران بر سر زبان‌ها بيافكنند. برندسازي يا برندينگ هم در اينستاگرام قواعد و قانون‌هاي مختص به خود را دارد. درنتيجه اگر به دنبال انجام اين كار هستيد، پيشنهاد ما اين است كه در ابتداي راه با مفاهيم ابتدايي و گام‌هاي موثر آن كه توسط كارشناسان باي فالوور بيان شده است، آشنا شده و سپس اقدام به عمل كنيد.

 


منظور از برندسازي چيست؟
هر كاري كه شما انجام مي‌دهيد تا يك خاطره يا تصويري پاك نشدني در ذهن مخاطب خود شويد، يك عمل برندسازي است.
اين كار مي‌تواند با استفاده از لوگوي پيج‌شما يا محتوايي كه توليد مي‌كنيد باشد. راه‌هاي مختلفي براي انجام اين كار وجود دارد كه بيشتر آن‌ها وابستگي زيادي به خلاقيت دارند. هنگامي كه اين كار در فضاي اينستاگرام انجام مي‌شود، به آن برندسازي اينستاگرام گفته مي‌شود.


3 مرحله‌ي اساسي برندسازي اينستاگرام
براي اين كه بتوانيد فرايند ساخت برند در اينستاگرام را شروع كنيد، نياز است كه اين 3 مرحله را بررسي كرده و آن‌ها را براي خود روشن سازيد.
پيش از هر چيزي شما بايد بدانيد كه دقيقا چه چيزي را ارائه مي‌كنيد. محصول يا خدمت شما بايد كاملا مشخص باشد.
بعد از آن بايد به اين موضوع فكر كنيد كه چه ارزش افزوده‌اي نسبت به رقباي خود داريد ( چه وجه برتري و تمايز مثبتي داريد).
پرسوناي مخاطب خود را مشخص كنيد. مثلا مخاطب پيج شما از چه رنج سني هستند و از چه نوع محتوايي مي‌توانند تاثير بيشتري دريافت كنند.


قرار دادن لينك سايت در بيوگرافي
هيچ چيز به اندازه‌ي حرفه‌اي بودن نمي‌تواند كاربران را تحت تاثير خود قرار دهد. كارشناسان باي فالوور پيشنهاد مي‌كنند كه حتما براي پيج خود يك وبسايت طراحي كنيد. طراحي كردن يك وبسايت هم كار بسيار آساني است. نياز به خريد هاست و دامنه و نصب يك سيستم مديريت محتوا خواهيد داشت. در بخش بيوگرافي اينستاگرام اين امكان وجود دارد كه لينك وبسايت را در آن قسمت قرار دهيد و حالت كليك كردن داشته باشد. شما بايد دقيقا بعد از نام برند خود لينك وبسايت را قرار دهيد.


تعامل با مخاطب در اينستاگرام
حتما براي شما هم پيش آمده كه رفتار خوب يك فروشنده در دنياي فيزيكي يا اينستاگرام سبب شده كه پيج آن‌ها براي هميشه يا حداقل مدت طولاني در ذهن شما ثبت شود. در نتيجه مي‌توان اينطور در نظر گرفته كه تعامل خوب با مخاطب يكي از بهترين راه‌هاي ساخت برند در اينستاگرام است. متخصصان باي فالوور معتقدند كه در فرايند برندسازي اينستاگرام اين تعامل نه تنها در بخش كامنت‌ها بايد رعايت شود، بلكه بايد در دايركت هم با احترام و به صورت كامل به سوالات مشتريان خود پاسخ دهيد.


جالب بودن برند
همانطور كه مي‌دانيد اينستاگرام فضايي است كه براي سرگرمي شكل گرفته. عموم افرادي كه در اين فضا حضور دارند هم اينستاگرام را يك فضاي جالب كه مي‌تواند نكات آموزنده و سرگرم‌كننده را به صورت همزان داشته باشد مي‌دانند. در نتيجه اگر فكر مي‌كنيد كه پرسوناي مخاطب شما اين امكان را براي شما فراهم مي‌كنند تا كمي راحت‌تر باشيد، بهتر است كه كمي به جنبه‌هاي طنازانه و جالب هم فكر كنيد. چرا كه كاربران اينستاگرام علاقه‌ي زيادي به اين بخش از محتواها دارند. شما بايد كاري كنيد كه تماشاي تبليغات شما توسط كاربران اينستاگرام لذت بخش باشد.


از هشتگ‌هاي مناسب استفاده كنيد
شما در هر پست اينستاگرام مي‌توانيد تا 30 هشتگ را قرار دهيد. اما اين تعداد به نظر زياد مي‌رسد. تحقيقات نشان داده كه براي هر پست بين 5 تا 10 هشتگ مي‌تواند مناسب باشد. هشتگ‌ها بايد به شيوه‌هاي مختلفي استفاده شوند. براي مثال شما بايد در ابتدا يك هشتگ كاملا منحصر به فرد براي كسب‌و‌كار خود داشته باشيد كه فقط و فقط مختص به شما بوده و زير تمام پست‌ها استفاده شود. اين هشتگ مي‌تواند به نوعي امضاي شما باشد. از سوي ديگر استفاده از چند هشتگ ترند و چند هشتگ طولاني‌تر اما نزديك به محتواي شما مي‌تواند بسيار مفيد واقع شود.


جنبه‌ي بصري منحصر به فردي داشته باشيد
همانطور كه گفتيم شبكه‌ي اجتماعي اينستاگرام بر پايه‌ي محتواي ديداري يا بصري است. در نتيجه شما بايد كاري كنيد كه اگر مخاطبي يك محتوا مشابه شما ديد، شما را به خاطر آورد. براي اين كه چنين اتفاقي رخ دهد شما بايد يك سبك گرافيكي خاص را انتخاب كنيد كه هم زيبا باشد و هم به محتواي شما بخورد و از سويي ديگر بايد در استفاده‌ي از آن ثابت قدم باشيد و آن را عوض نكنيد. براي ويدئوهاي تبليغاتي خود نيز تم خاصي در نظر بگيريد. هنگامي كه در استوري يا پست‌ها از فيلتر استفاده مي‌كنيد بايد مطمئن باشيد كه هميشه از يك فيلتر استفاده مي‌كنيد. چرا كه در غير اين صورت پيج شما نماي خوبي نخواهد داشت. اگر محصول فيزيكي به فروش مي‌رسانيد، بهتر است كه خودتان از محصول عكس بگيريد و يك محتواي واقعي به مخاطب خود ارائه كنيد.


سبك متفاوتي داشته باشيد
متاسفانه با رواج استفاده از اينستاگرام ، كپي برداري هم شيوع پيدا كرده است. افراد بدون خلاقيت و بدون توجه به ساخت برند در اينستاگرام فقط شيوه‌هاي مختلف را بدون تغيير پياده سازي مي‌كنند. اين در حالي است كه متخصصان باي فالوور پيشنهاد مي‌كنند كه براي يك برندسازي در اينستاگرام كه موفقيت آميز باشد نياز است كه ساختار محتواي منحصر به فرد خود را داشته باشيد و سپس اقدام به معرفي خود كنيد. پست‌هاي شما كه شامل عكس و كپشن هستند، بايد بيانگر اين باشند كه متعلق به كدام برند هستند و اين نشان دادن نبايد به صورت مستقيم بلكه از شيوه‌ي نوشتار و عكاسي مشخص باشد.


نكته‌ي پاياني
براي اين كه در اينستاگرام درآمد خود را افزايش دهيد، نياز است كه برندسازي اينستاگرام را جدي بگيريد.
چرا كه برند و نام شما بايد شناخته شده و در اذهان باقي بماند، در اين نوشته از سخن متخصصان سايت باي فالوور تعدادي از مهم‌ترين نكات در رابطه با برندسازي اينستاگرام را مورد بررسي قرار داديم. مشاهده كرديد كه همه‌ي اين موارد جزء بديهي‌ترين اصول فعاليت در يك شبكه‌ي اجتماعي مانند اينستاگرام است كه رعايت آن‌ها مي‌تواند ارتقاء پيج و كسب‌و‌كار شما را در بر داشته باشد.
همچنين جهت بيشتر ديدن شدن برند خود ميتوانيد از تكنيك خريد فالوور ارزان كه بسيار كم هزينه ميباشد استفاده نماييد ، سپاس از همراهي شما تا انتهاي مطلب .


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/3 ساعت: ۱۷ توسط:topfollower :